Klanttevredenheidsonderzoek

Gedurende de afgelopen maanden heeft NMi een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder haar klanten in de weegmarkt. Hun werd gevraagd om een vragenlijst in te vullen om inzicht te krijgen in de mate waarin ze tevreden zijn over onze service.  De resultaten van 2013 zijn inmiddels geëvalueerd en hieruit blijkt dat klanten over het geheel genomen zeer tevreden zijn. Zij geven ons op een schaal van 1 tot 10 een gemiddelde score van 8.3. Drie onderwerpen worden in het bijzonder gewaardeerd: marktacceptatie, snelle support en de kwaliteit van het geleverde werk + rapporten. Deze resultaten stemmen ons zeer trots maar geven tegelijkertijd energie en input om aandachtsgebieden te herkennen waar we nog alerter kunnen zijn. Zo zijn we intern hard bezig om klanten beter te informeren over hun projectstatus. Ons doel is niet voor niets om te streven naar een nog hogere tevredenheidsscore en om de klantervaring bij NMi te maximaliseren.

We willen degenen die hebben meegedaan aan dit onderzoek hartelijk bedanken dat ze de tijd hebben genomen om de vragenlijst in te vullen. We zien ernaar uit om nog meer met onze klanten samen te werken. Ook in de toekomst zullen we daarom klanttevredenheidsonderzoeken blijven inzetten om onze diensten te verbeteren.